ΑΡΝΗΣΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ!!!!

 
 
 
 
Ως μέλλουσα θεολογος και ως ανθρωπος που πιστευει στον χριστιανικο Θεο σεβομαι παντα τον συνανθρωπο μου και τα πιστευω του!
Παντα ειμαι ανοιχτή σε συζητήσεις με ανθρωπους που ειτε δεν πιστευουν στον Θεο ειτε πιστευουν σε καποιον αλλον περα του χριστιανικου….Και πάντα σεβομαι τις αποψεις που μπορει να εχουν…
Μπορει να διαφωνουμε να συζηταμε καποιες φορες εντονως(ξερετε καμια φορα η συζητηση σε παρασυρει) αλλα ποτε δεν προσπαθησα να επιβαλλω την αποψη μου η να βρισω τον Θεο στον οποιο πιστευουν….
Αλλα αυτο ειλικρινα παραπαει….
Τι να πω….Οταν το πρωτοειδα σοκαριστηκα….θυμαμαι οτι κοιτουσα και ξανακοιτουσα το βιντεο και δεν το πιστευα…η μαλλον δεν ήθελα να το πιστεψω….
Αφου ξεπερασα το σοκ προσπαθησα να καταλαβω το γιατί…
Γιατι να κάνεις κάτι τέτοιο;Ποια η σκοπιμότητα???
Έπειτα όταν ξανακοίταξα το βίντεο και ειδα τον πρωτο που μιλάει να λεει οτι μετα απο λογικη σκεψη(!!!!!!!)κατεληξα στο οτι δεν υπαρχει αι βασιλης(ε τι μας λες σοβαρα????) ουτε πασχαλινο κουνελι(???????????) αρνουμαι…..ε τοτε κατάλαβα οτι προκειται απλά για ανθρώπους χαμηλής νοημοσύνης!!!!
1ον: έλεος για τον αγιο βασιλη και το πασχαλινο κουνελι!!! δλδ θελει να μας πει οτι επειδη αυτα δεν υπαρχουν(για τα οποια ποτε δεν μιλησε ο Ιησους…για να μην αναφερω τον ορθοδοξο μεγα Βασιλειο που υπηρξε!!!)πρεπει να βλασφημησω το Αγιο Πνεύμα;;;;
2ον:Είναι άνθρωποι που σκέφτονται με τη στυγνη λογική(ορισμένοι γτ κάποιοι άλλοι είναι απλά άβουλα ανθρωπάκια που δεν μπορούν να σκεφτούν μόνα τους και γίνονται πιόνια στα χέρια κάποιων ανόητων)…και στο θέμα Θεος δεν χωράει η λογική….γι’αυτο και είναι μαγκιά να πιστεύεις!!!γτ πιστευεις σε κατι που δεν βλέπεις…για τον άθεο ενα κι ενα κανει δύο,το βουνο είναι βουνο και το ποτάμι ποτάμι…για τον πιστό ενα κι ενα κανει 11,12, 25…το βουνο μπορει να είναι ποτάμι και το ποτάμι βουνο!!!(ξερετε οτι σέβομαι όλες τις απόψεις…γι’αυτο μην το πάρετε ως προσβολή είναι απλά η άποψη μου!)
3ον:Αυτοί οι άνθρωποι βλασφημούν από αντίδραση κατά του Αγίου Πνεύματος κι επειδή δεν γνωρίζουν τι σημαίνει! Κι εγώ είχα αυτή τν απορία…γτ δλδ μόνο κατά του Αγίου Πνεύματος;(έψαξα να το βρω όμως!!!)μου λύθηκε αυτή η απορία στη σχολή από έναν απο τους πιο ανοιχτόμυαλους και αξιολογους καθηγητές και θα αναφέρω το όνομα του( του κυρίου Π.Υφαντή)….μας είπε λοιπόν ότι το Άγο Πνεύμα αποτελεί την αγιοτητα του Θεού δηλαδή την μεγάλη του αγάπη προς τον άνθρωπο….ετσι όποιος βλασφημήσει κατά του Αγιου Πνευματος δείχνει την αδιαφορία του προς την αγάπη του Θεού!!!Οπότε ο Θεός πως να τον σώσει????γτ για την σωτηρία δεν φτάνει να θέλει ο Θεός να σε σώσει(ο οποίος πάντα θέλει) αλλά θα πρέπει να θέλει και ο άνθρωπος(ελεύθερη βούληση!)
Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι είμαι ανοιχτή σε όλες τις συζητήσεις όπως είπα αλλά οχι σε επιθέσεις(οπότε μην κάνετε τον κόπο να επιτεθείτε δεν προκειται να απαντήσω!)…έτσι όπως σέβομαι εγω τους Θεούς ή την αθεία των άλλων απαιτώ να σέβονται και τον δικό μου Θεό!!!
Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρω για τον εκνευρισμό μου αλλά ειλικρινά δεν ξέρω τι άλλο να πω….είμαι τόσο στεναχωρημένη κι μπερδεμένη….Ο Γελαστούλης είναι λυπημένοςΟ Γελαστούλης είναι μπερδεμένος
καλο βράδυ σε όλους!

9 Σχόλια (+add yours?)

  1. Blanche
    Απρ. 10, 2009 @ 12:38:27

    Δεσποινάκι ως μέλλουσα Θεολόγος, γνωρίζεις καλύτερα απο εμένα πως οι Πατέρες της Εκκλησίας μας,διδάσκουν ότι βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος είναι η συνειδητή αντίθεση στην αλήθεια. Οι άνθρωποι στην πλειονότητα τους, αντιτίθενται ασυνείδητα στην αλήθεια είτε γιατί δεν καταλαβαίνουν, είτε γιατί σφάλλουν. Το σφάλλειν είναι ανθρώπινον…. το εμμένειν όμς δαιμονικόν.

    Απάντηση

  2. PENNY
    Απρ. 10, 2009 @ 10:03:53

    σας ευχαριστω όλους για τα σχόλια σας…..ειλικρινα με κανατε να νιωσω καλυτερα!και εχετε δικιο! όλο αυτο δυναμωσε την πιστη μου!!!

    Απάντηση

  3. MARIA
    Απρ. 10, 2009 @ 07:08:25

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΙ Ν’ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΕΛΗΨΕ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ,Η ΧΑΡΗΣ ΤΟΥ.. ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ »ΤΟΥ» ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΓΙΑ ΠΟΡΕΙΑ…AGAPHMENOI FILOI MOY, ΔΥΝΑΜΩΝΩ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ,ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ,ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΥΠΗΡΞΕ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ,ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΑΜΗΝ!

    Απάντηση

  4. nikos
    Απρ. 10, 2009 @ 06:53:50

    Όστις δεν είναι μετ’ εμού είναι κατ’ εμού, και όστις δεν συνάγει μετ’ εμού σκορπίζει.Διά τούτο σας λέγω, Πάσα αμαρτία και βλασφημία θέλει συγχωρηθή εις τους ανθρώπους, η κατά του Πνεύματος όμως βλασφημία δεν θέλει συγχωρηθή εις τους ανθρώπους·32 και όστις είπη λόγον κατά του Υιού του ανθρώπου, θέλει συγχωρηθή εις αυτόν· όστις όμως είπη κατά του Πνεύματος του Αγίου, δεν θέλει συγχωρηθή εις αυτόν ούτε εν τούτω τω αιώνι ούτε εν τω μέλλοντι.Ματθαίος 12:30Αληθώς σας λέγω ότι πάντα τα αμαρτήματα θέλουσι συγχωρηθή εις τους υιούς των ανθρώπων και αι βλασφημίαι, όσας βλασφημήσωσιν·όστις όμως βλασφημήση εις το Πνεύμα το Άγιον, δεν έχει συγχώρησιν εις τον αιώνα, αλλ’ είναι ένοχος αιωνίου καταδίκης·Μάρκος 3:28

    Απάντηση

  5. dREAMs
    Απρ. 10, 2009 @ 04:13:32

    Η καθοδος Του στον κοσμο την ευλογημενη εκεινη ημερα της Πεντηκοστης,στο υπερωο της Ιερουσαλημ,σημανε μια νεα εποχη για την πορεια του κοσμου και την σωτηρια του ανθρωπινου ειδους.Καλημερα Δεσποινακι.

    Απάντηση

  6. Άνιμα
    Απρ. 09, 2009 @ 21:28:16

    Καλή μου Δέσποινα είναι σοκαριστικό το βίντεο…Το ξέρω πως η πίστη μου δεν είναι και η πιο δυνατή πάνω στη γη… Πολλές φορές αναρωτιέμαι και ψάχνομαι μέσα μου.Ωστόσο δεν θα χλεύαζα ποτέ κατά τέτοιον τρόπο!Μου θυμίζει όλο αυτό την Πτώση των πρωτόπλαστων από τον Παράδεισο… Κάτι σαν: "αν φας από το μήλο θα μάθεις το καλό και το κακό"… Μόνο που εδώ σου λένε: "αν απαρνηθείς το Άγιο Πνεύμα θα πάρεις εντελώς δωρεάν μια ταινία"…Προσωπικά? Κυριολεκτικά φοβάμαι να κάνω κάτι τέτοιο! Και θεωρώ απαίσιο να βλασφημεί κάποιος έτσι… Πραγματικά κι εγώ έχω σοκαριστεί…

    Απάντηση

  7. Annyra
    Απρ. 09, 2009 @ 20:52:15

    Καλό βράδυ για όλους μας συνοδοιπόρησα.Είμαι αρκετά κουρασμένη αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ στο να μην γράψω λίγες λέξεις.Ιωάννης: ιστ΄7,8 <<7, αλλ’ εγώ την αληθεία λέγω υμίν συμφέρει υμίν ίνα εγώ απέλθω, εάν γαρ εγώ μη απέλθω, ο παράκλητος ουκ ελεύσεται προς υμάς. 8, και ελθών εκείνος ελέγξει τον κόσμο περί αμαρτίας και περί δικαιοσύνης και περί κρίσεως.>> Δύο εδάφια Δέσποινα που δεν θα πρέπει να ξεχνούμε. Εκείνος σαν σάρκα έπρεπε, “είναι συμφέρων σας” λέει “να φύγω”…..Για να έρθει σαν Παράκλητος, σαν το Πνεύμα της Αληθείας… Και είναι εσαεί ζωντανός μέσου του ομοούσιου Αγίου Πνεύματος…Μην θλίβεσαι λοιπόν διότι η αλήθεια και η ζωή είναι κοντά σου!Είμαι μεγαλύτερη σου και γνώρισα πολλές τέτοιες πίκρες, όμως έπραττα λάθος! Γιατί καλή μου οι πίκρες έφευγαν ενώ η πεποίθηση μου μεγάλωνε προς την Αλήθεια του ζώντος Θεού. Να είσαι πάντα φωτεινή, ευλογημένη, χαρούμενη, δημιουργική.Άννα

    Απάντηση

  8. PENNY
    Απρ. 09, 2009 @ 20:33:46

    σ’ευχαριστω πολυ Σωτηρη μου για τα λογια σου εχουν μεγαλη σημασια για μενα….το παραλογο της υποθεσης ειναι οτι δυστυχως το βιντεο το εχει ανεβασει μια ελληνιδα!!! η οποια και καλει να βλασφημησουμε….οσο για αυτο που λες για τους φανατικους οπαδους ειμαι κι εγω μαζι σου! ακομη κι αν ειναι χριστιανοι…ο φανατισμος δεν βοηθησε κι ουτε θα βοηθησει ποτε κανεναν!

    Απάντηση

  9. Aeolos
    Απρ. 09, 2009 @ 20:20:58

    Καλό μου Δεσποινάκι, δεν τίθεται θέμα δικής σου εκτροπής, από τη φωνή της λογικής και της σύνεσης. Υπήρξες πάντοτε άριστος συνομιλητής στη γειτονιά των Spaces. Επομένως, η οργή σου απέναντι στα βλαμμένα αμερικανάκια, είναι απολύτως δικαιολογημένη. Κι έτσι θα πρέπει να αντιδράς, όταν κάποιος προσβάλλει την Πίστη σου. Ειδικά με τόσο απαξιωτικό τρόπο.Γνωρίζεις πλέον φαντάζομαι, ότι δε θεωρώ τον εαυτό μου χριστιανό, αλλά ούτε και οτιδήποτε άλλο, με την ταμπέλα κάποιας θρησκείας. Νιώθω, ότι βρίσκομαι περισσότερο κοντά στη φιλοσοφία της Αρχαίας Ελλάδας. Και κρατώ βεβαίως, όλα τα καλά στοιχεία, κάθε θρησκείας ή φιλοσοφικού συστήματος. Δεν καταλογίζω όμως το παραμικρό στη χριστιανική θρησκεία, αλλά στους φανατικούς οπαδούς της, για τις αθλιότητες που έπραξαν μέσα στους αιώνες. Όπως βεβαίως, και στους αντίστοιχους οπαδούς, οποιασδήποτε θρησκείας. Ακόμη και της "Πατρώας" των Ελλήνων.Εξίσταμαι όμως και θυμώνω, όταν κάποιος, προσβάλλει σύμβολα και υψηλές ιδέες οποιασδήποτε θρησκείας. Είναι σα να απαξιώνει αυτομάτως τα πιστεύω του.Εν κατακλείδι, πολύ καλά πράττεις Δεσποινάκι μου, και υπερασπίζεσαι αυτό που πιστεύεις, ειδικά από τη στιγμή που είσαι αξιοπρεπής απέναντι στα πιστεύω των άλλων. Και αυτό να πράττεις πάντα.Μια γλυκειά καληνύχτα από μένα.

    Απάντηση

Σχολιάστε