ΙΣΩΣ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

 
 
 
 
‘Ισως η απουσία σου είναι παρουσία, χωρίς εσύ να είσαι,
χωρίς εσύ να πας να κόψεις το μεσημέρι
σαν ένα γαλάζιο λουλούδι, χωρίς εσύ να περπατάς
πιο αργά ανάμεσα στην ομίχλη και στους πλίνθους,
 
χωρίς εκείνο το φως που κρατάς στο χέρι
που ίσως άλλοι δεν θα δουν να χρυσίζει,
που ίσως κανείς δεν έμαθε ότι βλασταίνει
σαν την κόκκινη καταγωγή του τριαντάφυλλου,
χωρίς εσύ να είσαι, επιτέλους, χωρίς να έρθεις
απότομη, ερεθιστική, να γνωρίσεις τη ζωή μου,
καταιγίδα από ροδώνα, σιτάρι του ανέμου,
και από τότε είμαι γιατί εσύ είσαι,
και από τότε είσαι, είμαι και είμαστε,
και για χάρη του έρωτα θα είμαι, θα είσαι, θα είμαστε.
l_cf45f8c7c561bb69d41adc3810451615.jpg Never alone image by Viviannaluvjesus

28 Σχόλια (+add yours?)

  1. dREAMs
    Απρ. 11, 2009 @ 13:01:29

    Δεσποινακι μου ο ερωτας ειναι σαν τον πυρετο….κοιτα μη μας αρωστησεις τωρα.Φιλακια πολλα γλυκια μου και ενα Ομορφο Σ/Κ να εχεις.

    Απάντηση

  2. ΜΑΡΙΑΝ
    Απρ. 11, 2009 @ 11:09:37

    Πολύ τρέξιμο ρε κορίτσια!!!Να πάρω μια ανάσα και να πω κι εγώ τη γνώμη μου…Λοιπόν, Δεσποινάκι μου κοίτα να τον ζήσεις τον έρωτα…Δε χρειάζεται ούτε να βιάζεσαι, ούτε να πηγαίνεις αργά…Ο έρωτας έχει τους δικούς του ρυθμούς… Μα ποτέ δεν τους ξέρουμε από πριν…Έχει και δάκρυα, και σφίξιμο στο στομάχι, και αγωνία…Αλλά σε κάνει και να πετάς, και να ταξιδεύεις κάθε στιγμή, και νιώθεις το κορμί σου να φτερουγίζει ολόκληρο…Είναι κάτι μαγικό που δε μαθαίνεται αν δε το ζήσεις… Κάθε φορά διαφορετικός κι απρόβλεπτος!!Έγω έυχομαι να τον ζήσεις σε όλο του το μεγαλείο…Τα φιλιά μου σε σένα και την όμορφη παρέα σου…!!!

    Απάντηση

  3. PENNY
    Απρ. 10, 2009 @ 22:08:50

    χαχαχαχα θα παω αυριο στο zoo λες να ερθει εκει????χιχιχι σ’ευχαριστω πολυ Βικακι μου!!!!και σε σενα αξιζουν τα καλυτερα!!! να το θυμασαι!!!καλο ξημερωμα και σε σενα! φιλακια!

    Απάντηση

  4. Βίκυ
    Απρ. 10, 2009 @ 21:46:38

    Ε καλα είπαμε όχι κι έτσι όμως βρε Δεσποινάκι μου…. :))) άντε καμιά βόλτα λέω εγώ γιατί αποκλείεται να σου χτυπήσει την πόρτα λέμεεεε…. να βγαίνεις και να φροντίζεις να περνάς καλά και όλα θα γίνουν!! Εσύ το έχουμε πει αξίζεις τα καλύτερα και τα καλύτερα είναι μπροστά σου κουκλίτσα μου :))) φιλιαααα και καλό ξημέρωμα!!

    Απάντηση

  5. PENNY
    Απρ. 10, 2009 @ 21:36:37

    αχ τρ καταμπερδευτηκα βρε κοριτσια……χαχαχα…τελικα πρεπει να το παλευω η οχι????η να το παλευω μεχρι ενος σημειου???γενικως ειμαι της αποψης οτι δεν πρεπει να το βαζουμε κατω με την παραμικρη δυσκολια…αλλα οταν τα πραγματα γινονται ανυποφορα ποσο πια να το παλεψεις?Οσο για τις ευθυνες Βικυ μου…ποτε δεν τις ριχνω αλλου παντα αναλαμβανω και τις δικες μου(μη σου πω οτι μπορει να φτανω και στο αλλο ακρο να τα φορτωνω ολα σε μενα(ναι ειμαι μια μικρη μαζοχιστρια χαχαχα)) :))))))))

    Απάντηση

  6. Βίκυ
    Απρ. 10, 2009 @ 21:27:20

    Το να επιμένεις όμως σε κάτι που έχει τελειώσει είναι μεγάλη βλακεία κοριτσάκι μου αν το σκεφτείς…. χάνεις άδικα χρόνο και κοπιάζεις αδίκως άσε που χάνεται και η αξιοπρέπειά σου μαζί!΄! Ζήσε το όσο είναι όμορφο και όσο θα είναι επιθυμητό και από τους δυό και μετά άντε για άλλα… η ζωή συνεχίζεται :)))

    Απάντηση

  7. Βίκυ
    Απρ. 10, 2009 @ 21:21:31

    Κράτα και μια μολότοφ καλού κακού μιας και μετά απ’ όσα είπε η μεγαλύτερη της παρέας κοπελιά θα σου χρειαστεί κι αυτή και μάθε καλό σημάδι για να την πετάς εκεί που πρέπει και όταν πρέπει…. κι αν τελικά έτσι καταλάβεις τι είναι έρωτας έλα και πες το μου κι εμένα….Δεσποινάκι μου πρόσεχε μόνο μην μέσα σε όλα αυτά δεν δεις την ευθύνη σου και τα ρίξεις όλα τα στραβά κι ανάποδα σε καμιά άλλη… όχι τίποτε άλλο αλλά ένα απ’ τα κυριώτερα είναι να βλέπεις γιατί χάνεται κάποιος από δίπλα σου κι όχι να τα βάζεις με την επόμενη ας πούμε!!! Λέμε τώραααα… υποθετικά πάντα όλα αυτά έτσι κουβέντα να γίνεται…. :)))

    Απάντηση

  8. PENNY
    Απρ. 10, 2009 @ 21:16:26

    καλε οχι σιγα μη ζητας συγγνωμη!αλλα τοσα πολλα σπορ????πω πω και δεν ειμαι και καθολου καλη!χαχαχανα σου πω τρ που το σκεφτομαι ισως εχεις και δικιο….ισως ειναι πιο ευκολο να φυγεις…..απο το να κατσεις και να παλεψεις!

    Απάντηση

  9. Υπήρξα
    Απρ. 10, 2009 @ 21:08:42

    Δεσποινάκι άκου εμένα. δεν ξέρουν τίποτα τα κοριτσάκια.Το δύσκολο δεν είναι πως θα φύγεις.Γυρνάς απλα την πλάτη και συνεχίζεις με αργό και σταθερό βάδην.Το δύσκολο είναι πως θα μείνεις.Γιατί- ναι σωστά το έθεσε η Ερατώ-πρόκειται για spor και μάλιστα πολύ.. σύνθετο.Πρέπει να ξέρεις λιγο απο ψαροντουφεκο κάτι απο δίχτυ λίγο απο τοξοβολία.Να αντέχεις σε πτήσεις με αερόστατο και χωρίς αλεξίπτωτο. Να είσαι πολυ καλά προπονημένη στις κατάδυσεις βυθού,στην ποδηλασία,δυνατή στο κανοε-καγιάκ και στην αναρίχηση..στίβο περιπέτειας,μποξ,,εναέριο πέρασμα…που να στα απαριθμώ τώρα!!Σκέψου το καλά και πρίν βγείς στον στίβο γερή προπόνηση!!:Pυγ : συγνώμη που σου πη@@@@με το ποίημα

    Απάντηση

  10. PENNY
    Απρ. 10, 2009 @ 21:00:39

    αχ ναι το ξερω! κι εγω το εχω πει πολλες φορες…χιχι και μετα βεβαια επαθα…και ελπιζω οτι εμαθα!!! σ’ευχαριστω παντως Βικυ μου!

    Απάντηση

  11. Βίκυ
    Απρ. 10, 2009 @ 20:56:11

    Όχι βρε δεν τρομάζω από τίποτα πια εγώ λέμεεε… είχα πάει εδώ πιο κάτω για λίγο και βλέπω ότι δεν πρόλαβα να λείψω και μαζευτήκατε!!Θα μπορούσα να σου πω πολλά Δεσποινάκι μου αλλά καλά λέει και η Κική πρέπει να πάθεις για να μάθεις…Ξέρεις ότι και να μας πουν οι άλλοι εμείς πιστεύουμε πως ναι οκ δίκιο έχουν αλλά σε εμάς δεν θα συμβεί κάτι ανάλογο και οκ και να μας συμβεί εμείς θα το διαχειριστούμε αλλιώς… βασικά η θεωρεία δεν έχει και πολύ σημασία σε τέτοιες περιπτώσεις… :))) !!

    Απάντηση

  12. survivor
    Απρ. 10, 2009 @ 20:54:08

    Μπα! Δεν τρομάζει έτσι εύκολα η Βίκυ κοριτσάκι μου! Μάλλον πήγε να δώσει συμβουλές και αλλού και θα ξανάρθει!

    Απάντηση

  13. PENNY
    Απρ. 10, 2009 @ 20:45:45

    χαχαχα Κικη λεω στην Βικυ να μου παραδωσει κανενα μαθημα αλλα εξαφανιστηκε…..λες να την τρομαξα????

    Απάντηση

  14. survivor
    Απρ. 10, 2009 @ 20:39:46

    Τι έγινε βρε παιδιά; Νυχτερινά μαθήματα κάνετε; Μην τρέχετε πολύ όμως γιατί θα …σκοντάψετε! Χαχα!Η απουσία Δεσποινάκι μου είναι πάντα πιο δυνατή από την παρουσία! Βικάκι άντε και εις ανώτερα βρε! Διδάκτωρας σε πανεπιστήμιο ε;;;; Διδάσκονται λες αυτά; Δεν νομίζω! Πρέπει να πάθεις για να μάθεις και να αποκτήσεις πείρα!Την καλησπέρα μου!

    Απάντηση

  15. ΕΛΕΝΗ
    Απρ. 10, 2009 @ 20:17:14

    Love is in the air!!! ;))

    Απάντηση

  16. PENNY
    Απρ. 10, 2009 @ 20:11:43

    λες ε? αχ τι να πω……να μου δωσεις κανα δυο μαθηματα τοτε βρε Βικυ για να μαθω πριν παθω! χιχι….να το ιδρυσουμε αυτο το πανεπιστημιο μηπως σωθει και κανενας!χαχαχα

    Απάντηση

  17. Βίκυ
    Απρ. 10, 2009 @ 20:06:02

    Μέτρα πόσα 24ωρα αισθάνεσαι ευφορία και μέτρα και πόσα 24ωρα έχεις δυσφορία και μετά έλα και πες μου… :))) αααχχ Δεσποινάκι μου!!!

    Απάντηση

  18. Βίκυ
    Απρ. 10, 2009 @ 20:03:32

    Κατά που πέφτει αυτό το Πανεπιστήμιο ρε Όλγαααα;;; Ούτε απ’ έξω δεν πέρασα νομίζω… :(((Μπορώ να διδάξω όμως πλέον… :)))

    Απάντηση

  19. PENNY
    Απρ. 10, 2009 @ 20:01:15

    ωχ γτ να τρεξω ρε παιδια?θα πονεσει πολυ???χιχι….ολα μεσα στη ζωη ειναι….αλλωστε εχω πονεσει αρκετα μεχρι στιγμης…συγκρινεται ομως αυτη η αισθηση ευφοριας που νιωθεις 24 ωρες το 24ωρο???

    Απάντηση

  20. black-Martini
    Απρ. 10, 2009 @ 19:50:45

    …ναι…να παθει για να μαθει!! Πως μαθαινουμε εμεις δλδ;;;….Τελειωσες καποιος το πανεπιστημιο του Ερωτα;;…Μαλλον εκει θα ειχα πολλες απουσιες……χαχαχαχαχα……και τωρα τρεχω;;;

    Απάντηση

  21. Βίκυ
    Απρ. 10, 2009 @ 19:47:38

    Εγώ να τρέξει της είπα…. τώρα αν δε με ακούσει Ολγάκι καλά να πάθει!!! :)))

    Απάντηση

  22. black-Martini
    Απρ. 10, 2009 @ 19:41:40

    χαχαχαχαχαχαχα…βρε Βικακυ……μην το τρομαξουμε το κοριτσι απο τωρα……ασε που κατι εχει παρει χαμπαρι απο δω μεσα!!!….Τρεεεεεεχουμε Βικυ….τρεχουμεεεεεεεε………………και δεν κοιταμε πισω!!!χαχαχαχα…..

    Απάντηση

  23. Βίκυ
    Απρ. 10, 2009 @ 19:30:18

    Φώναξε Δέσποινα φώναξε δυνατά και μετά τρέχα!!χαχαχαχα μη με ρωτήσεις γιατί όμως… απλα τρέχα σου λέω… :)))

    Απάντηση

  24. erato
    Απρ. 10, 2009 @ 19:24:24

    ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ/Η!!! ΕΝΑ ΣΠΟΡ ΞΕΑΧΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ..ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ

    Απάντηση

  25. PENNY
    Απρ. 10, 2009 @ 19:09:10

    μπα Βικακι μου…..δεν εχει φερει τπτ μεχρι στιγμης…… :(((….αλλα ακομη δεν τελειωσε…..που ξερεις?μπορει…..χιχιχιΠαντως αν ερθει θα βγω να το φωναξω δυνατα!χαχαχα

    Απάντηση

  26. Βίκυ
    Απρ. 10, 2009 @ 18:50:43

    Τι έγινε Δεσποινάκι;; Ήρθε η άνοιξη κι έφερε και τον έρωτα μαζί;; :)))

    Απάντηση

  27. black-Martini
    Απρ. 10, 2009 @ 18:48:41

    Παιρνουμε παρουσιες……απουσιες……χμμμ……σορυ!!για χάρη του έρωτα θα είμαι, θα είσαι, θα είμαστε. ……………………………ειμαστε;;;;;;

    Απάντηση

Σχολιάστε